تجربه چندین ساله

انتشار بیش از ۱۰۰ شماره مجله‌ تحلیلگران، انتشار کتابهای تخصصی حوزه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و انتشار مجلات اختصاصی شرکای تجاری در قالب پروژه‌های رسانه‌ای. تحلیلگران عصر اطلاعات با راه‌اندازی واحد انتشارات بصورت تخصصی قصد دارد تا از این پس در کنار چاپ و نشر مجلات و کتب اختصاصی، بصورت ویژه بر روی ترجمه و چاپ کتاب های تاثیرگذار اکوسیستم کارآفرینی جهان نیز بپردازد.

گالری

زمینه‎های فعالیت

واحد انتشارات تحلیلگران عصر اطلاعات جزء اولین بخشهای این مجموعه از روزهای ابتدایی با بیش از ده سال تجربه است. انتشار بیش از صد شماره مجله در طول این سال ها با عنوان تحلیلگران عصر اطلاعات در حوزه ارتباطات و اطلاعات، تحلیلگران را به یکی از مراجع معتبر خبری و تحقیقی این زمینه تبدیل کرده است. انتشار مجلات تخصصی برای سازمان ها و ارگان های مختلف در قالب پروژه‌های گزارشی، خبری و تحلیلی با حضور تیمی از بهترین های حوزه هنری، خبری و تولید محتوا پاسخی بوده به حسن اعتماد همکاران تجاری تحلیلگران در طی این سال ها که استمرار این روند به معنای جلب رضایت کامل کارفرما در پروژه‌های پیشین بوده و هست.
زمینه های فعالیت واحد انتشارات:

  • اکوسیستم استارت آپها
  • آموزش (مدیریت – کارآفرینی)
  • فناوری اطلاعات
  • تولید محتوا
  • پژوهشی

همکاری با ما

انتشار کتاب های “به نام عدالت به کام هرج و مرج (بررسی فناوری اطلاعات و ارتباطات دولت احمدی نژاد)” و “جایی برای پنهان شدن نیست : ادوارد اسنودن، آژانس امنیت ملی آمریکا و دولت کنترل گر” گام های ابتدایی مجموعه بوده است در ورود به صنعت نشر که با برنامه‌ریزی های انجام شده در گام نخست به تالیف و ترجمه بیش از ده کتاب در سال خواهد رسید. معیار انتخاب موضوع کتاب ها نیز در این بخش توسط شورای انتخاب انتشارات تعیین خواهد شد.
در صورت تمایل به همکاری با این بخش همه محققان، پژوهشگران و مترجمان می‌توانند پیشنهادات خود را به دبیر انتشارات تحلیلگران ارایه نمایند.