تحلیلگران عصر اطلاعات بیش از ده سال است که بعنوان مرکز مشاورهی روابط عمومی و کمپینهای بازاریابی در صنایع گوناگون فعال است و به ده ها سازمان بزرگ و کوچک در این زمینه مشورت و خدمات داده است. ما صرفا برنامه نمیدهیم و آنچه را میگوییم و ادعا میکنیم در همه زمینهها به بهترین نحو اجرا میکنیم، گواه این امر نیز راهاندازی واحدهای مختلف در شرکت است که هرکدام متناسب با نیازهای مشتریان در طول زمان بوجود آمده است.
تجربه چندین ساله
زمینههای فعالیت
مرامنامه واحد مشاوره تحلیلگران عصر اطلاعات بر این اساس تنظیم شده است که: « مساله مشتریان ما مساله ماست» با این نگاه است که رویکرد آکادمیک و علمی را همراه کردهایم با فرایندهای اجرایی دنیای واقعی کسبوکار، تا صرفا فقط روی کاغذ بهترین راهکار را ارائه نداده باشیم و محتویات برنامه و راهکار ارائه شده از جانب تحلیلگران همیشه معطوف به حصول نتیجه است.
بیش از یک دهه مشاوره به سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی در زمینههای زیر تحلیلگران را به یکی از مراکز مطرح مشاوره در کشور تبدیل کرده است:
- روابط عمومی
- بازاریابی
- برگزاری رویداد و کمپینهای اجتماعی و ترویجی
- تولید محتوا
- راه اندازی استارتآپهای فرهنگی-هنری
- سرویسهای ارزش افزوده
- رسانه